Go for it!

/Det är bara jag som kan göra jobbet/ 
 
Ska strax gå och lägga mig.. Har en stor fet klump i magen för imorgon. Varför vet jag egentligen inte riktigt. Känns konstigt. Nervös, prestationsångest, tomhet, skolångest och allmänt konstigt bara. Det är bara att göra det bästa av situationen. Fokusera som fan på skolan hela året, kämpa och sedan bli nöjd. I slutändan som är det ändå mina betyg och hur jag känner över dem som räknas. Jag vill verkligen leverera och vara bättre i skolan iår. Kämpa som aldrig aldrig förr. Det låter så inför varje termin, så går det en månad så orkar man inte mer. Jag vet! Men jag ska verkligen kämpa för att det inte ska bli något tomt löfte. Jag kommer säkert få många baksteg, många vilja ge upp tankar. Men då ska jag fan påminna mig själv om hur det är att stå där i Juni med betygen i handen och vara nöjd. jag ska. Det är bara jag som kan göra jobbet. Ingen kan göra det åt mig. 
 
  [ Skriv ut schemat ]  [ Inställningar utskrift ]
 ÄLSKAR MITT SCHMA!!! eller inte. fyfan!! 15.10 tidigaste dagen!! 

Kommentera här: